Авторы
Алдигулова Назерке Жаскайраткызы
aldigulova_n@atr.nis.edu.kz
Физика пәнінің мұғалімі, «Химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»,
Атырау қаласы, Қазақтан
Физиканы STEAM тәсілімен оқыту:
жобалар, тәжірибелер және шығармашылық әдістер
Кілттік сөздер:
STEAM, физика, пәнаралық оқыту, сыни ойлау, шығармашылық, модельдеу, білім берудегі
өнер, ғылыми жоба, практикалық қолдану, білім интеграциясы, инновациялық оқыту,
оқушылардың ынтасы, проблемаларды шешу.
Аңдатпа:
Бұл мақалада STEAM тұжырымдамасының физика пәнінде қолдану ерекшеліктері
қарастырылады. STEAM (ғылым, технология, инженерия, өнер және математика) білім
беру моделінің басты артықшылықтары пәнаралық байланысты нығайтып, оқушылардың
сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Мақалада физика
сабағында көркем және технологиялық элементтерді қосу арқылы студенттердің пәнге
қызығушылығын арттыру жолдары, сондай-ақ білімнің практикалық маңызын көрсетуге
арналған түрлі жобалар мен әдістер ұсынылған. STEAM тәсілінің оқушылардың оқуға
ынтасын арттырып, күрделі мәселелерді шешу қабілеттерін дамытудағы рөлі атап
көрсетіледі.
Made on
Tilda