Инклюзия мен инновация: Толық күндік мектептегі STEАM форматындағы даму
Түйінді сөздер:
Толық күндік мектеп, STEAM, инклюзия, жобалық оқыту, бейресми білім, әлеуметтік
жауапкершілік.
Аңдатпа:
Мақалада Сәтбаев қаласындағы No14 жалпы білім беретін мектептің пилоттық негізде
енгізілген «Толық күндік мектеп» жобасы аясында STEM тәсілін қолдану арқылы оқушылардың
зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дағдыларын дамыту тәжірибесі баяндалады.
Инклюзия қағидаттары негізінде құрылған үйірмелер, гранттық қолдау арқылы жүзеге асқан
бастамалар мен білім мен тәрбиені біріктірген кешенді жұмыстар сипатталады. Сонымен
қатар жобаның өңірлік деңгейде таралуы мен педагогтердің кәсіби дамуына ықпалы
талданып, білім беру моделінің болашағы айқындалады.